Spojování objednávek

Bylo by možné přidat do mé objednávky další zboží? Právě přišla akce e-mailem a chci ji využít. Přišlo nové zboží o které mám zájem? A nebudu platit dvakrát poštovné?

Tak podobné dotazy odteď budou minulostí. Spustili jsme „spojování objednávek“, novou funkci, která potěší 99 % z vás. Tato funkce je k dispozici pouze pro registrované zákazníky.

Spojování objednávek v praxi aneb jak na to

  • Nejdříve se přihlaste. Kromě toho, že budete moci spojovat objednávky, začnete sbírat body ve věrnostním programu.
  • Přidejte si do košíku libovolné zboží a košík si otevřete. Pokud máte v košíku dosud nevyexpedovanou objednávku, nabídne vám e-shop možnost propojení nového nákupu se stávajícím.

Jsou pouze dvě podmínky, které je nutné pro propojení objednávek splnit – před nákupem se musíte přihlásit a poslední propojený nákup musí být dokončený nejpozději dva dny před dnem expedice. Příklad pro názornost? Pokud k vám pojedeme ve čtvrtek, můžete přidat poslední zboží nejpozději v úterý do půlnoci. Pokud vás zavážíme v pátek, je pro vás posledním dnem středa. A tak to platí pro všechny dny.

Přihlaste se a vyzkoušejte spojování objednávek